Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@06:50:07 GMT

حمله سایبری به بلیت‌فروشی جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۳۶۴۱

حمله سایبری به بلیت‌فروشی جشنواره فجر

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سامانه فروش بلیت روز گذشته با اختلالاتی مواجه شد و اعتراض مخاطبان را در پی داشت عزت الله علیزاده معاون اجرایی و مدیر پشتیبانی فنی جشنواره فیلم فجر درباره اختلالاتی که در فروش فیلم‌ها در سامانه‌های فروش روز گذشته پیش آمد، گفت: باید به این مهم توجه کنیم وقتی یک سیستم قرار است به کل کشور خدمات ارائه دهد کار به مراتب سخت‌تر است البته که ما در روز‌های گذشته بار‌ها سیستم سرور‌ها را تست کردیم و زیر بار فشار مضاعف قرار دادیم تا بتوانیم باگ‌ها و مشکلات را مرتفع کنیم که البته خود سیستم هیچ مشکلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درگاه‌های فروش مربوط به بخش خصوصی بودند و Done شدند.

 وی درباره علت اختلال در سامانه فروش کردن سیستم فروش برای دقایقی گفت: در ساعات اولیه مورد حمله سایبری قرار گرفتیم و تدابیر امنیتی فنی را در نظر گرفتیم تا مشکل مرتفع شد. گزارش‌هایی که در اختیار داریم مشکل مرتفع شد و توانستیم به مخاطب خدمات ارائه دهیم.

شرایط کرونا باعث اجرایی شدن پلن‌های مختلف بود
علیزاده درباره مشکلات پیش آمده توضیح داد: به دلیل شرایط کرونا ما پلن‌های مختلفی داشتیم در ابتدا که تصمیم بر این بود که بخش داوری اجرا شود. پلن دوم نمایش فیلم‌ها برای اصحاب رسانه و صاحبان آثار و نشست خبری برای فیلم‌ها در نظر گرفته شد و پلن سوم اکران مردمی پیش بینی شده بود. شرایط کار امسال به دلیل شیوع کرونا استیبل نبود به همین دلیل مشکلاتی را برای ما فراهم آورد.

مخاطب مجبور به خرید بلیت سری جشنواره نیست
وی در خاتمه تاکید کرد: به این مهم توجه کنیم که وقتی سیستم جامع قرار است به سینمای کشور خدمات ارائه دهد مشکلات پیش آمده درباره این کار مهم قابل قبول است. نکته حایزاهمیت دیگر این که هر سال مخاطب مجبور به خرید سری بلیت جشنواره بود و شاید برخی از آثار را علاقمند به دیدن نبودند، اما مجبور به خرید بود، اما امسال شرایطی فراهم شده است که مخاطبین فیلم‌های انتخابی و مورد نظر خود را خریداری نمایند و امکان دیده شدن آثار برای افراد بیشتری فراهم می‌شود.

اقبال مخاطب خوب است
مدیر اجرایی جشنواره آخرین آمار خرید بلیت توسط مخاطبان را اعلام کرد و گفت: مشکلات همان شب گذشته حل شد و هر ساعت ما اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهیم. تاکنون اقبال مخاطبان بسیار خوب بوده و ۴۸ هزار بلیت آثار با توجه به محدودیت سالن‌های نمایش (ظرفیت ۳۰ درصدی) فروخته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سامانه فروش بلیت بلیت جشنواره فجر حمله سایبری مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «آبی‌گونه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، از ۲۳ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

مهدوی که در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر رضوی موفق به کسب رتبه شده است، درباره موضوع نمایش «آبی‌گونه» گفت: این نمایش به جریان زندگی پسری می‌پردازد که برای دیدن بازی فوتبال تیم محبوبش از مشهد به تهران سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر رضوی با جشنواره‌های موضوع محور دیگر تفاوت دارد، ویژگی این رویداد را استمرار در برگزاری آن دانست.

نویسنده و کارگردان نمایش «آبی گونه» با اشاره به تغییر رویکرد جشنواره تئاتر رضوی برای حذف بخش رقابتی و تمرکز بر اجراهای عموم گروه‌ها در شهر خود، تاکید کرد: در گذشته رقابتی بودن جشنواره، گروه‌ها را در ارایه اثر برای جشنواره ترغیب می‌کرد در حالی که در رویکرد جدید، «مخاطب مردمی» و اجرای عموم اولویت بیشتری پیدا کرده است و باید اثر را به نحوی تولید کنیم که مخاطبان مردمی جذب آن شوند که این نکته مثبتی است.

مهدوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه به سلیقه و نیاز مخاطب عام در تولید اثر موضوع هوشمندانه‌ای بود که در جشنواره امسال لحاظ شده است، تصریح کرد: اگر موضوع حمایت از اجراهای عمومی گروه‌های نمایشی به این شیوه استمرار پیدا کند، بحث مخاطب‌محوری و توجه به مخاطب مردمی در تولید اثر نیز بیش از پیش محقق خواهد شد چرا که گروه باید تمام جوانب را برای تحمل و رغبت و جذب مخاطب عام در طول ایام اجرای اثر بسنجد که این مهم ظرافت کار را نیز ارتقا می‌دهد.

عکس از رضا معطریان است.

کد خبر 6095137 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد